Tarife de birou virtual
Nu există eșec dacă există un început
Nu este nevoie să fii client PayPal
Picasso Business Center Ⓡ nu are acces la detaliile bancare și financiare ale clienților noștri. Lucrăm cu prestigioasa platformă internațională de plăți PayPalⓇ către care redirecționăm de pe site-ul nostru web acceptând cardurile de credit și de debit MastercardⓇ, VisaⓇ și American ExpressⓇ, procesul de plată fiind efectuat independent de Picasso Business Center Ⓡ, odată ce procesul de plată este finalizat, PayPalⓇ vă redirecționează către site-ul nostru.
Îndoieli / Întrebări
Comparați pachetele aici și, odată plătite, contactați personalul nostru pentru a începe extinderea prezenței companiei dvs. în Malaga.
Fără angajament de permanență
Tarife De bază
90€/an+tva
108,90€ cu TVA9€/lună+tva
10,89€ cu TVATarife Avansat
450€/an+tva
544,50€ cu TVA45€/lună+tva
54,45€ cu TVATarife Complet
950€/an+tva
1149,50€ cu TVA95€/lună+tva
114,95€ cu TVATine minte:
- Locația sediului fizic al companiei dumneavoastră în centrul financiar din Malaga .
- Notificarea imediată prin e-mail a corespondenței poștale.
- Serviciu de receptie, cu notificare imediata prin email.
- Număr de telefon exclusiv pentru compania dumneavoastră.
- Serviciu de transfer de apeluri.
- Atentie telefonica personalizata pentru preluarea apelurilor in numele companiei dumneavoastra in engleza si spaniola, cu notificare imediata prin email.
- Site-ul tau cu un domeniu .es sau .eu, consolidandu-ti compania in Europa.
- Călătorește liber în vacanțe și călătorii de muncă.
- Rămâi calm și în siguranță pentru că afacerea ta va fi îngrijită în timpul concediului medical.
1Durata maximă a custodiei poștale 1 an, în colet nu există custodie. Dimensiuni maxime ale coletului: 10 kg și 1m x 1m x 1m. Acceptăm primirea certificatelor. Scanare maxim 6 pagini pe scrisoare, inclusiv exteriorul plicului (adăugați 0,50€+tva pe pagină suplimentară). Recepție maximă de 5 scrisori pe zi (1€+TVA/scrisoare va fi taxat începând cu a 6-a scrisoare primită pe zi). Recepție maximă de 1 pachet pe zi (1€+TVA/pachet se va percepe începând cu al 2-lea pachet primit pe zi). Scanare internă și redirecționare poștală/colet după primirea permisiunii legale semnate obligatorii. Toate corespondențele primite și transmise vor fi inspectate din motive de securitate. Impozitele și taxele vamale pe care autoritățile competente le solicită clientului pentru a primi corespondența și/sau coletul transmis vor fi suportate de client. Va fi permisă înregistrarea în Google Maps sau Google My Business a unui singur nume comercial, fiscal, social sau comercial pentru fiecare birou contractat.
Formatul înregistrării în Google Maps a adresei companiei dvs.
Faceți clic aici și urmați aceste instrucțiuni pentru a vă înregistra compania pe Google Maps
2Necesar 10€+tva furnizarea de fonduri pentru apeluri de apel. Verificați tarifele apelurilor (+info). Trimiterea lunară a rezumatului apelului.
3Trimiterea unui fax prin email primit, expedieri suspecte de spam, faxuri nediscriminate și altele asemenea nu vor fi acceptate. Trimiterea lunară a rezumatului apelului. Trimiterea și notificările de faxuri sunt operaționale de la 9:00 la 18:00 de luni până vineri, cu excepția zilei de 25 decembrie și 1 ianuarie. În afara acestor ore, faxurile vor fi puse în coadă până când sunt executate în timpul orelor de lucru menționate. Recepția faxurilor este operațională 24h/365d.
4Verificați tarifele poștale (+info).
5Ideal pentru oamenii de afaceri străini care nu vorbesc spaniolă sau engleză, trimițând conversația telefonică prin email. Sunt necesare 100€+tva pentru a oferi fonduri pentru apelurile la care se răspunde: pentru fiecare apel la care se răspunde se va percepe 1€+tva/apel plus 2€+tva/minut început. Trimiterea lunară a rezumatului apelului. Apelurile se răspunde în spaniolă și engleză, dacă aveți nevoie de servicii telefonice în mai multe limbi (franceză, germană și/sau italiană) la taxa lunară (95€/lună+tva), trebuie să adăugați 50€/lună+tva pentru fiecare expresie.
Scrisoare pe care am primit-o cu codul dvs. de verificare de la Google My Business pentru a vă adresa companiei dvs. din Malaga
6Ideal pentru oamenii de afaceri străini care nu stăpânesc limba spaniolă, trimițând conversația telefonică prin e-mail. Necesar 30€+TVA pentru a oferi fonduri pentru apelurile efectuate: pentru fiecare apel efectuat vi se va percepe 30€+TVA/apel ca taxă de gestionare. Nu se fac vânzări, sunt gestionate doar apelurile de afaceri. Trimiterea lunară a rezumatului apelului.
7Domeniu .ES sau .EU + redirecționare web. Pentru a înregistra un domeniu .ES sau .EU, proprietarul domeniului trebuie să fie o persoană fizică (nu o companie) cu domiciliul pe teritoriul european (cetățean al Uniunii Europene, Islanda, Liechtenstein, Norvegia sau Elveția). Va trebui să trimiteți documentul de identitate național scanat și numărul documentului menționat. În cazul în care titularul domeniului este din Regatul Unit sau Gibraltar, el nu va putea menține domeniile .ES sau .EU din cauza Brexitului. Dacă nu îndepliniți această cerință, putem înregistra domeniul în numele reprezentantului Picasso Business Center Ⓡ și apoi îl putem activa pentru dvs. Această alternativă nu are costuri suplimentare.
8Instalarea site-ului web cu Wordpress sau magazin online cu Prestashop autogestionat + RGPD (Regulamentul general european pentru protecția datelor).
9Interviu realizat prin email sau telefon despre afacerea dvs. cu minimum 1500 de cuvinte, o fotografie și un videoclip publicate pe blogul nostru în 54 de limbi, poziționând compania dvs., SEO și imaginea de marcă pe Internet. Interviu disponibil numai în "Tariful Anual Complet".
10Înregistrare în două directoare de afaceri spaniole: Negocios24 și Infoisinfo și unul în Statele Unite: Sitejabber.
11Contractul pe care îl veți semna va fi scris numai în spaniolă, deoarece compania noastră este spaniolă și serviciile pe care le oferim sunt efectuate în Spania.
12În cazul în care nu aveți un site web profesional, vă oferim un design web simplu cu un domeniu privilegiat profesional www.treabata.picassobusinesscenter.es și email comercial prestigios redirecționat către al dvs. treabata@picassobusinesscenter.es, găzduind pe viață în găzduire web exclusivă securizată SSL/TLS cu IP spaniolă. Serviciu disponibil numai în contracte anuale. Date necesare: 1 imagine principală 1920x1080 px, 1 imagine produs/serviciu 960x1080 px, descrierea a trei produse/servicii (maxim 254 caractere pentru fiecare produs/serviciu), email de contact, telefon, link google maps (trebuie să solicitați scrisoarea de afaceri la google my business cu adresa atribuită a centrului de afaceri Picasso), orele de serviciu pentru clienți și link-uri din rețelele sociale (facebook, twitter, linkedin, pinterest, instagram și/sau youtube). Redactarea RGPD (regulament european general de protectie a datelor) optional si notificare privind cookie-urile: 45€ + TVA (plata unica).
**) Serviciile 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12. și 13. sunt disponibile numai în contractele anuale.